Transport si retururi

Livrarea produselor comandate se face in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.

Produsele pot fi ridicate de la sediul nostru sau livrate prin Curier Rapid.

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Toate produsele sunt expediate clientului in maximum 48 de ore de la data validarii comenzii. In scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Pretul final platit de client este format din pretul produsului si cheltuielile de expeditie si incasare, in cazul in care ati ales livrarea prin intermediul unui curier rapid.

Puteti solicita rambursarea de produse in urmatoarele cazuri:

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre firma noastra.

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul nostru sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SC Tin Lavir Serv SRL.

Daca produsele prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.

Nota: In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Pentru detalii privind livrarea produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.